Látky metráž
Váš košík je zatím prázdný...

Obchodní podmínky

Obecná ustanovení:

Tyto obchodní podmínky platí pro nákup v internetovém obchodě http://www.latkymetraz.cz/ Podmínky blíže vymezují a upřesňují práva a povinnosti prodávajícího (dodavatele), kterým je provozovatel internetového obchodu a kupujícího (odběratele).

Veškeré smluvní vztahy jsou uzavřeny v souladu s právním řádem České republiky. Je-li smluvní stranou spotřebitel, řídí se vztahy neupravené obchodními podmínkami občanským zákoníkem (č.40/1964 Sb.) a zákonem o ochraně spotřebitele (č. 634/1992 Sb.). Je-li smluvní stranou nikoli spotřebitel, řídí se vztahy neupravené obchodními podmínkami obchodním zákoníkem (č. 513/1991 Sb.) vše ve znění novel.

Odběratel se zavazuje seznámit se s těmito obchodními podmínkami před tím, než si objedná zboží. Po objednání zboží se má za to, že odběratel obchodní podmínky vzal na vědomí a souhlasí s nimi.

1. Dodací lhůty

Dodavatel se zavazuje odeslat odběrateli objednané zboží v co nejkratším termínu. V případě plnění objednávky ze skladových zásob dodavatele obvykle do 5 pracovních dnů od připsání peněz na účet

 

. V případě, že dodavatel není schopen plnit objednávku odběratele, je povinen o této skutečnosti informovat odběratele a zároveň odběrateli sdělit předpokládaný termín plnění objednávky. 

Před odesláním si objednávku pečlivě překontolujte a není později možné něco přidávat nebo spojovat další objednávky !! bylo by to časově a hlavně administrativně velice náročné.

 

2. Doprava

Náklady na zaslání (tj. dopravné a balné) hradí odběratel v částce maximálně uvedené přímo u každé objednávky (v košíku) za celou objednávku, při větším množství individuální dohoda. pro přepravu využíváme přepravní službu Česká pošta,Zásilkovna 

  • Poštovné u objednávek bankovním převodem předem na účet  je 75 kč u zásilkovny ,99 kč u české pošty 
  • Poštovné na dobírku je + 50 kč navíc-momentálně jsme dobírku na přání dopravců stopli-nechtějí přijímat hotovost

 

3. Platební podmínky

Obvyklé platební podmínky při dodávkách standardního sortimentu dodavatele jsou:
- Dobírkou


- Platba předem - převodním příkazem

-Osobní odběr

-Objednávku která nebude uhrazena do týdne při platbě předem na účet-RUŠÍME 

-Látky stříháme od 10 cm a dále jen v násobcích 5( např. 0,60 nebo 0,70 nebo 1,35  nebo 1,40 atd.) a pokud bude v objednávce více než 5 druhů látek pod 30 cm-bude účtován příplatek 100 kč za manipulaci a delší dobu vychystávání objednávky-děkujeme za pochopení

 

 


 

4. Záruční podmínky

Záruka se nevztahuje na závady vzniklé:
- neodbornou manipulací se zbožím a běžným opotřebením materiálu
-
 

5. Reklamační řád

Kupující je povinen zboží dodané prodávajícím prohlédnout bez zbytečného odkladu a o zjištěných vadách do 3 dnů informovat prodávajícího.
Oznámení o zjištěných vadách musí kupující učinit u prodávajícího písemně (e-mailem) ve lhůtě do 3 dnů od převzetí zboží. V písemném oznámení musí kupující uvést zjištěné vady, tj. musí uvést o jaké vady se jedná a jak se projevují. Písemné oznámení o zjištěných vadách uplatňuje kupující v místě sídla dodavatele - prodávajícího.

K reklamaci je nutné ve všech případech předložit kopii faktury a doklad o zaplacení a dodání zboží, jehož vady jsou reklamovány. 

Prodávající nepřebírá odpovědnost za škody vyplývající z provozu produktů, funkčních vlastností a škod z neodborného používání produktů, stejně jako škod způsobených vnějšími událostmi a chybnou manipulací. Na vady tohoto původu se nevztahuje ani poskytnutá záruka.

Prodávající se zavazuje informovat zákazníka nejpozději do 7 dnů od obdržení reklamace, o postupu a vyřízení.

 

6. Reklamační řád pro přepravní službu:

- Příjemce zásilky je povinen při převzetí si zásilku prohlédnout a při zřejmých a na povrchu obalu zásilky znatelných poškození, popř. zjevné a uvnitř poznatelné částečné ztráty zásilky tato poškození a ztráty reklamovat u zasílatele. O rozsahu poškození nebo částečné ztrátě obsahu zásilky musí být ihned sepsán zápis o škodě. Pracovník přepravní služby je povinen takový zápis sepsat.
- Příjemce je povinen umožnit přepravní službě, aby se před sepsáním zápisu o škodě osobně a fyzicky přesvědčil o rozsahu škody.
- Příjemce po sepsání reklamačního protokolu s přepravní službou, kontaktuje bez odkladu písemně prodávajícího. V písemném oznámení musí kupující uvést zjištěné vady, tj. musí uvést o jaké vady se jedná a jak se projevují. Písemné oznámení o zjištěných vadách uplatňuje kupující v místě sídla dodavatele - prodávajícího.
- K reklamaci je nutné ve všech případech předložit: reklamační protokol, kompletní seznam částí výrobku, kopii faktury.
- Po obdržení výše uvedených náležitostí, prodávající zahájí reklamační řízení u přepravní služby, která je povinna reklamaci vyřídit nejpozději do 30 dnů od jejího uplatnění. Prodávající dále informuje kupujícího nejpozději do tří dnů od obdržení vyjádření o reklamaci od zasílatele.
- Nenechte se dopravcem přesvědčovat, že zásilka není dobře zajištěná. Zboží je vždy kvalitně zabaleno.

V případě problému s dopravní službou, pište na adresu info (zavinac) zemniv-ruty.eu Do předmětu uveďte "Stížnost na přepravu", popište problém, uveďte kontakty na sebe, číslo zásilky a číslo faktury popřípadě číslo objednávky. Váš problém budeme řešit s dopravcem a oznámíme vám další postup.

 

7. Záruka vrácení peněz

Jestliže zjistíte bezprostředně po obdržení zboží, že vám z jakéhokoliv důvodu nevyhovuje, máte možnost ho bez uvedení důvodu vrátit a budou vám neprodleně zpět zaslány peníze, bankovním převodem nebo složenkou. To se ovšem nevztahuje na látky metráže!
Podmínkou vrácení peněz je:

  • Zboží musí být naprosto neporušené, v originálním neporušeném obalu, dobře zabalené, schopné dalšího prodeje
  • Zákazník musí odeslat zásilku do 14 dnů od obdržení zboží a předem informovat prodejce,že zboží vrací !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
  • Ve vrácené zásilce musí být vložena kopie dokladu o zaplacení
  • Zboží zaslané zpět dobírkou nebude přijato.
  • Zboží zašlete na adresu dodavatele uvedenou na faktuře - kupní smlouvě.

Důležité upozornění
Tato služba se vztahuje pouze na území České republiky. Informujte nás prosím i v případech, že obdržíte poškozenou zásilku. Bohužel nemůžeme za bezchybné doručení přepravní službou ručit, ale i těmito reklamacemi se zabýváme.

 

8. Ostatní

 

UPOZORNĚNÍ-Každá objednávka je závazná(Občanský zákoník § 544-545,zákon č.40/1964 sb)dle našich obchodních podmínek.Pokud nebude odeslána zásilka na dobírku zákazníkem vyzvednuta,bude požadováno uhrazení vzniklých nákladů na odeslané zboží a manipulační poplatek (tzv.smluvní pokuta) 500 kč.Odeslání objednávky souhlasíte s našimi obchodními podmínkami a smluvní pokutou v této výši.Upozornujeme,že veškeré pohledávky budou postoupeny právní firmě k vymáhání včetně všech nákladů s tím spojených.(veškeré argumentace,že jsem neobdržel lístek s pošty apod.jsoü brány za zcela účelové).

 

Mimosoudní řešení spotřebitelských sporů

  1. Vážený spotřebiteli, jestli se domníváte, že jsme Vás poškodili, nebo nedostáli svým závazkům, pište na naši emailovou adresu marcela.kocian@seznam.cz
  2. Jestli se nám nepodaří spor vyřešit přímo, na základě Zákona č. 378/2015, kterým se mění Zákon č. 634/1992 Sb., o ochraně spotřebitele, máte také právo na mimosoudní řešení spotřebitelského sporu.
  3. Subjektem (ADR) mimosoudního řešení spotřebitelských sporů mezi obchodníkem a spotřebitelem, je Česká obchodní inspekce, nebo jiný subjekt pověřený Ministerstvem průmyslu a obchodu, viz http://www.mpo.cz/dokument169867.html
  4. U České obchodní inspekce, má spotřebitel možnost podat návrh prostřednictvím on-line formuláře, dostupného na internetových stránkách České obchodní inspekce: https://adr.coi.cz/cs.
  5. Spotřebitel může podat návrh u České obchodní inspekce nebo pověřeného subjektu nejpozději do 1 roku ode dne, kdy uplatnil své právo, které je předmětem sporu, u prodávajícího poprvé.
  6. Spotřebitel může podat návrh také prostřednictvím platformy mimosoudního řešení spotřebitelských sporů EU, která je dostupná online na: https://webgate.ec.europa.eu/odr/main/index.cfm?event=main.home.show&lng=CS. Návrh zde může podat jenom spotřebitel žijící v EU na obchodníka se sídlem v EU.
  7. Jestliže sporné strany nejsou spokojené s kvalitou mimosoudního řešení spotřebitelského sporu a domnívají se, že v průběhu řízení došlo k porušení Pravidel pro mimosoudní řešení spotřebitelských sporů, mohou podat stížnost na adresu Ministerstva průmyslu a obchodu nebo na emailovou adresu adr@mpo.cz.
  8. V případě přeshraničních sporů pomáhá spotřebitelům v přístupu k příslušnému subjektu mimosoudního řešení spotřebitelských sporů Evropské spotřebitelské centrum Česká republika.
  9. Náklady spojené s mimosoudním řešením spotřebitelských sporů si strany nesou samy.

 

 

 

 

Těmito tlačítky podpoříte a doporučíte naše stránky ostatním uživatelům internetu. Děkujeme.

Konktakt

Tel.: +420 603 253 745
Email:
Web: Látky metráž
© Látky metráž
Zásady používání cookies

Zpravodaj

Zadejte svůj email budeme Vás informovat o novinkách, výhodných akcích a slevách. Registrace je zdarma a lze ji kdykoli zrušit.

Odeslat

© 2024 Látky metráž, Zásady používání cookies | Ochrana osobních údajů (GDPR) | Zobrazení: Klasické / Mobilní

Výběr měny /
MENU
Tyto stránky ukládají soubory cookies, které pomáhají k jejich správnému fungování. Využíváním našich služeb s jejich používáním souhlasíte. Více o cookies Rozumím